Jak poprawić zarządzanie obsługą klienta w Twojej firmie?

Jak poprawić zarządzanie obsługą klienta w Twojej firmie?



Nowoczesna obsługa klienta wymaga od przedsiębiorców kompleksowych rozwiązań. Dzisiejsze technologie dają nam niesamowite możliwości i niebywale proste kanały komunikacyjne, którymi możemy dotrzeć do klienta.

Jednocześnie właściwie z nich korzystanie i nadzór nad odpowiednim przepływem informacji jest zadaniem wymagającym sporo czasu i uwagi. Wraz z rozwojem firmy bardzo trudno jest samemu panować nad wszystkimi relacjami z klientem, warto zatem korzystać z narzędzi, które pomagają przedsiębiorcom wielu branż prowadzić całość swojej komunikacji firmowej.

Oprogramowanie dla firm, które wyróżni Cię na tle konkurencji

Jeśli dziś coraz częściej spotykasz się z sytuacją, gdy nie dajecie rady odbierać wszystkich telefonów, a kolejny mail zaginął wśród morza wiadomości, to czas, by pomóc sobie w prowadzeniu obsługi klientów na wymarzonym poziomie. Zastanawiasz się, z czego skorzystać i jak może Ci to pomóc w prowadzeniu biznesu? Spójrz na elastyczne rozwiązanie jakim jest nowoczesny system Thulium, oferujący m.in. niezawodny i pomocny system call center. Prowadzenie działalności w dzisiejszych czasach wymaga zastosowania takich rozwiązań, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję i pozytywnie utkwić w pamięci klienta. Zadowolenie z obsługi to jedno z najważniejszych doświadczeń jakie klient zapamiętuje, i potrafi ono zaważyć na ogólnym pozytywnym odbiorze, nawet wtedy, gdy zgłaszane są reklamacje czy usterki dotyczące naszego produktu. Zaopiekowany właściwie klient zostanie z nami, pomimo problemów, które są częścią składową każdego biznesu.

call center

Jak to działa?

Mądre rozwiązania technologiczne ułatwią nam zarządzanie obsługą klienta w sposób zapewniający wysoki jej poziom. Wychodząc naprzeciw problemom dzisiejszego biznesu i mając świadomość różnorodnych potrzeb, Thulium oferuje Ci elastyczne rozwiązania, które nie nadszarpną nadmiernie Twojego budżetu, za to szybko i skutecznie pomogą we właściwym zarządzaniu przepływem komunikacji. Infolinia, IVR, helpdesk czy obsługa czatów i Messengera zapewniają kompleksową obsługę klienta. Cała komunikacja zebrana jest w jednym miejscu, a Ty masz nad nią bezpośredni nadzór z poziomu swojego komputera. Nie tylko zatem zapewniasz sobie 100% odebranych połączeń, ale wdrażając system call center zyskujesz dodatkowe narzędzie, które szybko pozwoli Ci reagować na problemy i poprawiać miejsca, w których zdarzają się niedociągnięcia.

Obsługa klientów na najwyższym poziomie

System call center to wyjątkowe narzędzie, które usprawni obsługę klienta w każdej firmie. Wbudowana wirtualna centrala telefoniczna VoIP oraz dynamicznie edytowalny IVR umożliwiają szybką identyfikację klienta, co przekłada się na możliwość prowadzenia spersonalizowanej i efektywniejszej rozmowy z klientem. Dzięki CRM dzwoniący do Ciebie klient zostaje rozpoznany, a odbierający połączenie agent od razu uzyskuje informacje o historii jego kontaktów wraz z kartą klienta. Jeśli z jakiegoś powodu musisz przekazać sprawę innej osobie, zrobisz to bez spadku jakości obsługi, dzięki łatwemu przepływowi informacji o kliencie.

Sprawdź także:


Dodaj komenatarz